ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ساعت دیدار انگلیس و کرواسی در یورو| فرصت انتقام شیر‌های جوان پس از ۳ سال

  • کد خبر: ۷۰۳۶۸
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
ساعت دیدار انگلیس و کرواسی در یورو| فرصت انتقام شیر‌های جوان پس از ۳ سال
بازی نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸ این‌بار در یورو تکرار می‌شود و انگلیس به مصاف کرواسی در مرحله گروهی یورو خواهدرفت.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ مهم‌ترین بازی روز سوم رقابت‌های یورو‌۲۰۲۰ امروز از ساعت‌۱۷:۳۰ در ورزشگاه بزرگ و قدیمی ومبلی بین ۲ تیم انگلیس و کرواسی برگزار خواهد شد. ۳ سال قبل تیم ملی کرواسی در دیداری هیجان‌انگیز در نیمه‌نهایی جام‌جهانی‌۲۰۱۸ با گل وقت‌های اضافی ماریو مانژوکیچ، ۱-۲ انگلیس را مغلوب کرد و راهی فینال شد.

 

حالا و در آستانه تقابل این ۲ تیم در مرحله گروهی یورو‌۲۰۲۰، لوکا مودریچ درباره کیفیت بالای انگلیس و آن مسابقه تماشایی صحبت کرده است. کرواسی در ۳ سال اخیر تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد کرده و بازیکنان جوانی جایگزین راکیتیچ، مانژوکیچ و سوباسیچ شده‌اند که از تیم ملی خداحافظی کرده بودند. نقطه قوت شاگردان زلاتکو دالیچ، خط هافبک آن‌هاست؛ جایی که مودریچ و بروزوویچ بی‌نظیرند و به‌خوبی ارتباط بین دفاع و حمله را حفظ می‌کنند. بزرگ‌ترین نگرانی کروات‌ها خط دفاعی این تیم است که در ۶ بازی خود در لیگ ملت‌های اروپا ۱۶ گل را دریافت کرده بود.


نقطه قوت شاگردان ساوتگیت، حضور بازیکنانی مستعد مانند جود بلینگهام، فیل فودن، میسون ماونت و جک گریلیشر در ترکیب تیمشان است. خط دفاعی این تیم می‌تواند پاشنه‌آشیل آن‌ها باشد؛ جایی‌که مگوایر و استونز نتوانسته‌اند عملکرد خارق‌العاده‌ای از خود به نمایش بگذارند. بهترین بازیکن و ستاره تیم ملی انگلیس به طور‌قطع هری‌کین، مهاجم تاتنهام است که در خط حمله سه‌شیر‌ها به میدان خواهد رفت. از رحیم استرلینگ، گریلیش، رشفورد و سانچو نیز می‌توان به‌عنوان دیگر‌ستاره‌های تیم ساوتگیت نام برد.


انگلیس؛ جوان‌ترین تیم یورو

تیم ملی فوتبال انگلیس با جوان‌ترین ترکیب ممکن به یورو‌۲۰۲۰ خواهد رفت. میانگین سنی بازیکنان انگلیس که در مسابقات یورو‌۲۰۲۰ شرکت خواهند کرد، ۲۵‌سال و ۱۱۷ روز است. بر‌این‌اساس، انگلیس‌۲۰۲۱ جوان‌ترین تیمی است که در بین تیم‌های ملی انگلیس از همه نسل‌ها در مسابقات یورو شرکت کرده است. با در‌نظر‌گرفتن ترکیب تیم‌های انگلیس در جام‌جهانی، این تیم دومین تیم جوان تاریخ انگلیسی‌هاست. جوان‌ترین تیم انگلیس در جام‌جهانی ۵۸ سوئد بود که میانگین سنی بازیکنان (۲۵‌سال و ۱۰۹ روز) بود. رقبای تیم ملی انگلیس در یورو‌۲۰۲۰ کشور‌های جمهوری چک، کرواسی و اسکاتلند هستند.


کاپیتان سه‌شیرها؛ اولین غایب انگلیس

حدود یک ماه قبل، هری‌مگوایر در جریان دیدار منچستریونایتد با استون‌ویلا از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد. کاپیتان سه‌شیر‌ها تنها‌بازیکنی بود که در تمرینات روز‌های اخیر تیم ملی انگلیس حضور نداشت. این مدافع انگلیسی همچنان مصدوم است و باید به کار‌های توان‌بخشی خود ادامه دهد. به‌همین‌خاطر، مگوایر در اولین بازی سه‌شیر‌ها در یورو‌۲۰۲۰ مقابل کرواسی غایب خواهد بود. حضور او در بازی‌های بعدی دور گروهی این رقابت‌ها نیز در هاله‌ای از ابهام است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->